Гуманитарные ведомости. Вып. 2(50) 2024 г
Гуманитарные ведомости ТГПУ им. Л. Н. Толстого № 2 (50), июль 2024 г 73 http://ponjatija.ru/node/7328 (дата обращения: 15.04.2024). Доступна на сайте Понятия и категории. 8. Сысоева Е. Ю. Функции цифрового имиджа преподавателя // Образование в современном мире: риски и перспективы цифровизации : сб. научн. тр. Всерос. науч.-метод. конф. с междунар. участием (Самара, 27 февр. 2023 г.) / отв. ред. Т. И. Руднева. Самара: Изд-во Самар. ун-та, 2023. С. 225‒230. 9. Тимохина Г. С., Попова О. И., Изакова Н. Б. Моделирование цифрового имиджа преподавателя вуза // Интеграция образования. 2022. Т. 26, № 4. С. 613–636. 10. Burakanova G. M., Maimakova A. A., Tsaregorodtseva S. S. Influence of a university teacher virtual image on the students’ morality character // SHS Web of Conferences. 2021. Vol. 113: International Scientific and Practical Conference «Professionalism of a Teacher: Psychological and Pedagogical Support for a Successful Career (ICTP 2021). № 00023. URL: https://www.shs - conferences.org/articles/shsconf/abs/2021/24/shsconf_ictp2021_00023/shsconf_ictp2 021_00023.html. Published online: 25.06.2021. References 1. Valeeva G. V. Tsifrovoy etiket v virtual'nom obrazovatel'nom prostranstve universiteta [Digital etiquette in the virtual educational space of the university]. Gumanitarnyye vedomosti TGPU im. L. N. Tolstogo . 2022. No 3 (43). Pp. 104‒115. URL: https://tsput.ru/fb/hum/2022/ №3(43)_2022/104/index.html (accessed: 15.04.2024). [In Russian] 2. Zadorova K. A. Tsifrovoy imidzh kak instrument tsifrovoy samoprezentatsii lichnosti [Digital image as a tool for digital self-presentation of personality]. Postulat. 2021. No 1 (63). Article 11. URL: https://e- postulat.ru/index.php/Postulat/article/viewFile/3436/3487 (accessed: 15.04.2024). [In Russian] 3. Isaeva T. E. Tsifrovoy imidzh prepodavatelya vysshey shkoly: teoreticheskoye obosnovaniye tselesoobraznosti sozdaniya [Digital Image of a University Teacher: a Theoretical Justification for the Feasibility of Creating]. Obshchestvo: sotsiologiya, psikhologiya, pedagogika . 2022. No 7. P. 130‒138. [In Russian] 4. Konkov A. T., Sarbaa L. N. Sootnosheniye ponyatiy «reputatsiya», «imidzh», «brend», «pablisiti» [Relationship Between the Concepts of "Reputation", "Image", "Brand", and "Publicity"]. Gumanitarnyy nauchnyy vestnik. 2020. No 10. Pp. 244‒250. [In Russian] 5. Krutova I. A., Krutova O. V. Tsifrovaya transformatsiya universiteta: riski i perspektivy [University Digital Transformation: Hazards and Prospects]. Sovremennyye naukoyemkiye tekhnologii . 2021. No 2. Pp. 170‒174. [In Russian] 6. Nazarov V. N. Tsifrovoy dvoynik kak sub"yekt informatsionnoy etiki [Digital Twin as Subject of Information Ethics]. Eticheskaya mysl. 2020. Vol. 20, No 1. Pp. 142‒154. [In Russian]
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODQ5NTQ=